• Πρότυπο Γυμνάσιο Πάτρας

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

Copyright 2020 - N.Bakopoulos & P.Messinis

Αξιολόγηση Χρήστη: 4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά
 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

21-09-2020 και 22-09-2020

 

 

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (Δευτέρας 21-09-2020 και Τρίτης 22-09-2020) ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

(Πατήστε στα παρακάτω link)

Α1      Α2       Α3
 
Β1      Β2       Β3
 
Γ1      Γ2        Γ3
 
 
 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
 
Έναρξη σχολικής χρονιάς 2020-2021
 
 
Η λειτουργία της σχολικής μονάδας το πρωί ξεκινάει στις 08:10
 
 
 Σας ευχαριστούμε
 εκ της Διευθύνσεως
 
 

 

      
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
 
  covid 19

 Ενημέρωση για γονείς και μαθητές σχετικά με τον covid-19

περισσότερα εδώ...

 
     Computer Kid    
Ηλεκτρονικές τάξεις Ασύγχρονης εξ' Aποστάσεως Eκπείδευσης
 
                         
               
 
Ηλεκτρονικές τάξεις Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης   
 
 
 
ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ Tablet

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες...  Δανεισμός tablet για τις ανάγκες της εξΑΕ.

 

 

===============================================================================

 
 
Καλώς ήρθατε στο Σχολείο μας
 
Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών
 
 
Πρώτα καλά έλα
 

            Η Συνεργασία, η πολυμορφία, η παγκοσμιοποίηση και το ανοιχτό μυαλό ορίζουν τον κόσμο στον οποίο ζούμε σήμερα. Με την επικοινωνία και την τεχνολογία να διευκολύνουν τις διασυνδέσεις μεταξύ των συνόρων, η δυνατότητα να «βλέπεις», να «μυρίζεις», να «ακούς» και τελικά να αισθάνεσαι, είναι μια καινούργια εμπειρία που αποκομίζει λίγα κέρδη αν ζει μόνο ανάμεσα στους τοίχους μιας αίθουσας. Κατανοούμε τη σημασία της παροχής στους μαθητές μας μιας εμπειρίας πέρα ​​από τα στενά όρια μιας τάξης και ενός κλασικού βιβλίου. Δημιουργούμε τις συνθήκες που τους "βυθίζουν" στην γνώση και τον πολιτισμό με μια πρακτική ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να μάθουν από διαφορετικές οπτικές γωνίες προσαρμόζοντας ένα "δρομολόγιο" που ταιριάζει στον κάθε μαθητή.

         Οι μαθητές ενθαρρύνονται να εργάζονται σε ομάδες έξω από το περιβάλλον της τάξης, που είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή εναλλακτικών μαθησιακών εμπειριών. Και που τελικά είναι το περιβάλλον στο οποίο θα κληθούν για να "ενεργήσουν" αμέσως μετά από το Σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί παίρνουν ρόλο υποστηρικτή και ενθαρρύνουν τους μαθητές να οδηγούν τη δική τους εκμάθηση προς την κατεύθυνση που επιλέγουν οι ίδιοι και τελικώς να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν.

     Το μονοπάτι της γνώσης εμπερικλείει μια μοναδική περιπέτεια -ίσως και την ομορφότερη- που για τον καθένα φαίνεται ότι είναι διαφορετική, το ποθητό αποτέλεσμα όμως είναι ένα και μοναδικό, η κατάκτησή της…

 

 

Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το προετοιμάζουν...

  The future belongs to those who prepare it...

L'avenir appartient à ceux qui le préparent...

Die Zukunft gehört denen, die es vorbereiten ...

 

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

 

 

f t g